Tuesday, June 3, 2008

AUKU Perlu Diperketat Lagi

Aku berpandangan AUKU ini kena diketatkan lagi bagi menghalang budak budak mahasiswa pro pembangkang ini menjadi lebih kurang ajar di universiti. Dalam pilihanraya lepas, aku nampak budak budak mahasiswa ini menjadi jentera kepada Nurul Izzah berkempen di Lembah Pantai. Bukannya aku tak kenal dulu dengan budak budak tu, mereka tergila gila sangat kat Izzah masa kat Uniten lagi. Sekarang lepas geramlah tu.

AUKU lah yang membuatkan kita jadi lebih berdisiplin sekarang ini. Kalau pak menteri Khaled Nordin ni tak sedar lagi kepentingan AUKU tidak tahulah nak jadi macam mana nanti. Khaled Nordin kena fokus jaga KPT, jangan angan angan nak jadi Naib Presiden saja. Dah lah Khaled Nordin asyik manja sangat dengan budak budak oversea, apa hebat sangat diaorang. Dekat luar negeri, boleh la buat Kelab UMNO sebab tak ada AUKU, dekat dalam negara mana boleh sesuka hati buat begitu. Nanti jadilah Cawangan PAS di UPM, UKM dan UIA sebab diaorang dah perintah negeri negeri ni. Kalau Khaled fikir nak demokrasi ja, budak budak universiti ni akan naik lemak lagilah. Lagi teruk lah kalah dalam PRU13 nanti.


Rahman Rahim
Setiausaha Kelab Penyokong AUKU

2 comments:

Anonymous said...

pro asipirasi la u ni....patutla retarded nya tulisan

Anonymous said...

mari sama2 kita perjuangkan kepentingan auku dalam sistem universiti. sebarang cadangan dan idea bleh dikongsi bersama saya wakil dari kumpulan rakan siswa malaysia. karisma...0136278673.